Pagina's

zondag 30 september 2018

Edinburgh Tea Company

I never tasted heather
I never smelled the thistle
But when I drink this tea
It always makes me whistle

Erik De keersmaecker, 26 september 2018

Deze twee thee's werden mij bezorgd door de vriendelijke mensen van de Edinburgh Tea Company naar aanleiding van een blog waarin hun Scottish Breakfast Tea werd besproken (hier dus). Ik heb die thee's een beetje laten liggen, ze pasten niet zo bij de zomer vond ik, maar nu de herfst terug in het land is, had ik terug zin in ze.



Heather Tea, Edinburgh Tea Company: doosje van 10 zakjes, juni 2018. Blend van Assam, Afrika en heidebloempjes. 1.95 pond per doosje. Een zachte afternoon tea met iets aparts. 😊😊(😊)



Thistle Tea, Edinburgh Tea Company: doosje van 25 zakjes, juni 2018. Blend van Ceylon, Afrika en distelbloemen. 3.95 pond per doosje. Iets complexere aroma's en wat aparter dan de Heather tea. Mooi kleurend met melk. 😊😊


De Edinburgh Tea Company is een eerbiedwaardig bedrijf, opgericht in 1833 onder de naam Melrose Tea Company. Edinburgh is één van de charmantste steden van Europa, een geweldige bestemming, en dat ondanks het vaak nogal gure weer. Toen wij er waren verkozen we om geen ontbijt in het hotel te nemen maar een koffieshop te zoeken, en zo ontbeten we met zakenmensen of met studenten in wijken waar je anders niet direct komt. Een leuke ervaring.


Zicht op Edinburgh...bestaat ook met zon (naar het schijnt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten